Ett kort och nätt par 4 hål som kräver lite taktik när det gäller klubbval och placering av utslag.

Slår du långt med utslaget så finns det lite risk and reward vid utslaget. Du kan välja att försöka slå drivern hela vägen upp till greenen men om du skulle missa vänster sätter du vattnet i spel och skulle du klara vattnet så kommer du få ett mycket svårare inspel från ruffen över vattnet och tuffare att få stopp på bollen.

Det enklaste sättet är att hålla utslaget till höger om vattnet, oavsett hur långt du slår utslaget, för att få ett inspel till en green som slutar något mot dig och till höger. Det finns en liten platå mitt på greenen som gör att du kanske måste lägga till några meter på inspelet.