Erbjudande till Skerike GKs medlemmar

Erbjudande till Skerike GKs medlemmar!

Vi har fått ett superbra erbjudande från Nordic Wellness på medlemskap där vi kan träna ett år från 1500kr. Klicka på länken och få mer informatiom om det här erbjudandet.

Mer information om erbjudandet här!

En liten presentation av Nordic Wellness.

Nordic Wellness är Sveriges största träningskedja med över 232 klubbar, hela vägen från Umeå till Ystad. I Västerås finns i dagsläget klubbar mitt i city, Bäckby, Skiljebo och Hälla. 2020 öppnar vi tre till klubbar, på Stenby, Erikslunc samt Öster Mälarstrand. Så det kommer att finnas totalt 7 klubbar bara i Västerås.
På Nordic Wellness möter man alltid ett genuint engagemang, en hög servicegrad och en miljö som är laddad med positiv energi. Det ska vara kul och stimulerande att komma hit, vare sig det handlar om att fika med kompisarna eller testa sina gränser.
Hos oss ska alla känna sig hemma – det är viktigt för oss!