Medlemsresa i mars/ april 2020

Nu är det klart med resmål för våren 2020. Vi reser till Novo Sancti Petri som ligger i södra Spanien.

Läs mer om resemålet här

I morgon kl 12.00 den 17 juli så släpper vi våra platser till 2020 års medlemsresa. Resmål för resan tillkännages i morgon på vår Greensome tävling i Golfveckan. Passa på att boka in er innan platserna tar slut, det är begränsat antal platser så först till kvarn. Avresa vecka 1 är lördagen den 21 mars och vecka 2 lördagen den 28 mars.

Maila in anmälan till fredrik.olofsson@skerikegk.se eller fredrik.hellsten@skerikegk.se så ni är säkra på en plats på nästa års resa. Vi tar emot mailanmälningar som är gjorda efter 12.00 så alla har samma chans till att få följa med. Vi vill ha namn, adress, mail och telefonnummer på de som vill med.

Fredrik O och Fredrik H