Musikhälpen i Västerås 2019

Mellan den 9 – 15 dec 2019 så kommer Musikhjälpen finnas på Stora Torget i Västerås. Vi på Skerike GK är glada att Musikhjälpen har valt att lägga Västerås som sin bas i år. Därför vill vi tillsammans med medlemmar och gäster vara med och samla in pengar till välgörande ändamål. I dagsläget vet vi inte vart Musikhjälpen har valt att skänka sina pengar. Det får bli en överraskning för oss. Vi kommer från och med Midsommar golfen som spelas den 23 juni arrangera närmast hål på varje tävling under året. Kostnaden för att vara med på Närmast Hål tävlingen kommer vara 50 kr per deltagare som oavkortat går till Musikhjälpen. Vi kommer från klubben skänka priser från shopen till dessa Närmast Hål tävlingar.

Hoppas att ni vill vara med oss och stötta Musikhjälpen genom att delta i Närmast hål tävlingarna.