Städdag 20/4 *uppdaterad*

Nu börjar det närma sig vårens städdag, 20/4.

Städdagen börjar med en samling 09:00 uppe vid klubbhuset där deltagare delas upp i grupper och för olika arbetsuppgifter.
Vi arbetar fram till 13:00 och sedan serveras det hamburgare uppe vid klubbhuset.

Vad som kommer att hända under dagen kommer uppdateras löpande, så håll koll här på vad som händer.

Den stora skillnaden mot tidigare år är att vi vill gärna att ni anmäler er. Allt för att vi ska lättare att se hur stora grupper och hur många arbetsuppfiger vi kan dela ut.

Sen vet vi också hur många hamburgare vi ska brassa så ingen blir utan.

* Uppdatering angående arbetsuppgifter*
Vi behöver bl.a. lägga ny grästorv på vissa greener som inte har klarat vintern på ett positivt sätt. Denna åtgärd skyndar på standarden på våra greener till att vara i ett bra skick redan från början av säsongen.
Det kommer finnas både mer och mindre fysiskt ansträngande arbetsuppgifter på städdagen, så alla kan hjälpa till på något sätt.

Anmäl er här