Tack för Golfsäsongen 2021

Idag har vi beslutat att stänga 18-hålsbanan för säsongen. Det har varit en lång säsong med högt tryck- och mycket spel på banan. Vi från klubbens sida vill tacka alla er som spelat vår fina bana under säsongen, både medlemmar och gäster. Vi vill även tacka vår fantastiska banpersonal som sett till att banan varit i fint skick.

9-hålsbanan Enviloopen är fortsatt öppen. Det kommer vara provisoriska greener vid behov, tillåter vädret har vi ordinarie greener öppna för spel.

Vi uppmanar alla golfare att förbereda sig inför våren. Det kan man exempelvis göra genom att spela inomhusgolf, slå på rangen, åka utomlands eller vila sig i form. Glöm inte att anmäla er till höstårsmötet som äger rum den 24e november på Rocklunda (mer info om anmälan finns på hemsidan).

Har ni några funderingar kan ni alltid höra av er kansli@skerikegk.se. Håll gärna utkik på sociala medier och vår hemsida för uppdateringar nu i vinter. Tack än en gång för golfsäsongen 2021 och till dig som är medlem i Skerike GK.