Grupp 1, 10-11 år

Vi fortsätter att jobba med grunderna i slagen, golfvett och regler, spelförståelse på banan. Har man inte tagit det gröna kortet så gör vi det lättare för er genom att använda Golfäventyret- Det gör det lättare för er att åka ut och träna själva och träna på rätt saker

Att vi har roligt och trevligt är en självklarhet!

Träningarna startar v 18 och vi tränar 2 dagar i veckan.

Har man ingen utrustning går det bra att låna utrustning även om vi gärna ser att man har egen utrustning, halvset duger bra.

Om ni inte kan vara med på en träning eller om ni funderar över något angående träningarna, ta kontakt med Fredrik Hellsten

Avgifter & medlemskap

För att få vara med och träna i en grupp måste man ha någon form av medlemskap i klubben.

Antingen löser man ett Träningsmedlemskap, 100kr
eller Juniormedlemskap, 7-14 år, 1050kr.

I juniormedlemskapet ingår försäkring samt möjlighet att spela på klubbens båda banor.
I träningsmedlemskapet ingår endast försäkring under verksamhet

Är man med i denna träningsgrupp utgår även en träningsavgift på 800kr.

Avgifter för andra aktiviteter kan tillkomma.

Ledare:

Vi behöver fler ledare till gruppen för att kunna genomföra bra tränigar.

Hör av dig till Fredrik Hellsten om du är intresserad av att vara ledare.

fredrik.hellsten@skerikegk.se eller telefon 021-51080

Träningstider 2023:

Vårträningar v18-27

Måndag 18:00-19:00
Tisdag 19:00-20:00

Sommarträningar v28-32

Tisdagar och Torsdagar

Hösträningar v33-39

Måndag 18:00-19:00
Tisdag 19:00-20:00

Kontakta oss
  • Vi behöver personnummer eller golf-id för att lägga in er i medlemsregistret. Vi kommer behandla era personuppgifter enligt rekommendationer från Svenska Golfförbundet och därmed också enligt GDPR.
  • Vi får inte enligt lag teckna avtal med minderårig, person under 18 år. För att vi ska kunna hantera er anmälan samt kunna skapa ett eventuellt golf-id till deltagaren måste ni uppge namn och golf-id eller personnummer. Vi kommer hantera era uppgifter enligt SGFs regler och därmed också enligt GDPR.

Gruppindelning och träningstider

Golfskola v25 och V 26