Ålder: 7-15 år

Det finns möjlighet för dig som vill ha en chans att ta grönt kort under två tillfällen, V25 och V26. Upplägget är likadant under båda veckorna där fokus ligger på chansen att ta grönt kort.

V25 och V26

Mån  – Tors
Klockan 08:30-16:00
Inkl. mellanmål förmiddag och eftermiddag samt lunch
Pris  1595 :-

Ledare:

Ring: 021-510 80

E-post: fredrik.hellsten@skerikegk.se

Anmälan Grönt-kortläger V25 2024

• Vi behöver personnummer eller golf-id för att lägga in er i medlemsregistret. Vi kommer behandla era personuppgifter enligt rekommendationer från Svenska Golfförbundet och därmed också enligt GDPR.
  • Vi får inte enligt lag teckna avtal med minderårig, person under 18 år. För att vi ska kunna hantera er anmälan samt kunna skapa ett eventuellt golf-id till deltagaren måste ni uppge namn och golf-id eller personnummer. Vi kommer hantera era uppgifter enligt SGFs regler och därmed också enligt GDPR.

Anmälan Grönt-kortläger V26 2024

Gruppindelning och träningstider