Juniorgolf 8-9 år

I träningsgruppen är leken viktig. Vi varierar mellan slagträning, golflek och andra klassiska lekar- Har man inte egen utrustning så finns det att låna. Vill man köpa egen utrustning så klarar man sig jättebra med en putter och en järnsjua som är rätt anpassade till barnet.
Kom gärna in till Skerike GKs golfshop så hjälper vi er så ni får rätt klubbor.

Avgifter & medlemskap

Målsättningen med Knattegruppen är att barnen ska bekanta sig med golfen, ha roligt, och lära sig grunderna.

För att få vara med på träningarna måste man minst löst ett träningsmedlemskap, 100kr, för att vara försäkrad under träningarna. Vill man ha tillgång att spela på banan när det inte är träning kostar medlemskapet 1050kr till och med det året man fyller 14år.

Ledare:

Henrik Rydert
Fredrik Hellsten
Greger Axelsson

Vi är alltid i behov engagerade ledare för att kunna genomföra bra träningar. Vill du hjälpa till så tveka inte att ta kontakt med Fredrik Hellsten.

fredrik.hellsten@skerikegk.se eller telefon 021-51080

Träningstider 2024:

Vårtermin:  5/5-7/7

Hösttermin: 11/8-22/9

Söndagar 17:10-18:10

Kontakta oss
  • Vi behöver personnummer eller golf-id för att lägga in er i medlemsregistret. Vi kommer behandla era personuppgifter enligt rekommendationer från Svenska Golfförbundet och därmed också enligt GDPR.
  • Vi får inte enligt lag teckna avtal med minderårig, person under 18 år. För att vi ska kunna hantera er anmälan samt kunna skapa ett eventuellt golf-id till deltagaren måste ni uppge namn och golf-id eller personnummer. Vi kommer hantera era uppgifter enligt SGFs regler och därmed också enligt GDPR.

Gruppindelning och träningstider

Golfskola v25 och V 26